Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)

Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)
aq harap hubungan kiteorg akn kekal rapat seperti mule2 kiteorg berjumpe dan akan berkekalan sehingga ke sem 6.. memng best dapat duduk satu kelas ngan korang sume.. masing2 x kedekut ilmu dan ambil berat antare satu same lain.. keep it up guys.. jgn ade 'clicks' ok..!!

Wednesday, February 8, 2012

HADIAH PERPISAHAN FROM MY MANAGER

Assalammualaikum reader(s),

for the past 3 months, aku bekerja sebagai kerani komputer di salah satu syarikat buku di Seremban.. memang satu pengalaman yang tidak dapat di lupakan.. banyak benda baru yang aku belajar sepanjang tempoh pekerjaan aku di sana.. so sekarang aku dah berhenti, my last day of working 31.1.2012 harituh.. gaji bulan satu  lepas aku belum dapat lg, petang tadi aku dapat call dari manager aku and dia cakap cek gaji aku dah siap.. *wahhhhh dalam hati happy gila la beb! 

Sampai je kat sana, masuk2 aku dah nampak supervisor aku.. aku panggil dia Abang Prabu.. first words yang keluar dr mulut dia "eh! iz dah kurus!! apa khabar??".. aku macam =,=?? *baru 8 hari je kot x jumpe, menganjing aku ke ape?? aku pun wat rileks je.. salam semua stuff, once again my manager kak Fatimah : "iwan dah kurus sikit la.." kali ni aku dah macam mampu tersenyum.. *dah dua orang dah (",)* masuk office account department jumpe Abang Kadir: dah kurus kau ea.." kali nie aku tersenyum lebar la der.. *hati aku melompat riang.. lompat bintang sikit meh.. sepp!!* hahahaha mane ade la bang biasa je.. <--jawapan standard.. kui3

saat yang dinantikan.. yuhuuuuu!! aku dah dapat cek gaji aku utk bulan lepas.. *bonia+gucci+crocodile bermain-main di minda aku..* borak2 jap.. pastuh nak mintak diri nak balik kata adahal.. *padahal nk pergi cash kan cek.. muahahahaha* tup3! dapat hadiah perpisahan dari kak Fatimah.. wahhh bestnye.. tq kak!!

ni lah hadiah dia.. simple but memorable ^^,


tadaa!! *sound effect sikit.. nia lah yang terkandung di dalam kotak itu.. nice

kat dalam die ade masjid yang cute with orange sparkle around it falling down like snow..

and site sebelah dia ade kaabah yang cumel ~

whenever i look at this i will remember every moment that i had through during my working time =)



BISIKAN HATI: setiap pengalaman mengajar kita untuk jadi lebih matang di masa hadapan.. wahhlahhwehhh





No comments:

Post a Comment