Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)

Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)
aq harap hubungan kiteorg akn kekal rapat seperti mule2 kiteorg berjumpe dan akan berkekalan sehingga ke sem 6.. memng best dapat duduk satu kelas ngan korang sume.. masing2 x kedekut ilmu dan ambil berat antare satu same lain.. keep it up guys.. jgn ade 'clicks' ok..!!

Sunday, April 10, 2011

Siapa Lagi Cantik?

  
arai empty adalah seorang penagih yang teramat tegar kepada fesyen.. "huhu"

adrian sappui yang mempunyai masalah identical diri.. beliau mempunyai dua watak dlm diri die iaitu salma mentor 5 dan dato siti.. "dunie2.."

Alep Idzwan
alep seorg yg peramah tp cepat gabra.. ade je bende yg bole buat die cemas.. "walaupun hal kecik.."

BERBAJU PUTIH HITAM: ARAI EMPTY
BERBAJU BIRU: ADRIAN SAPPUI
BERBAJU MERAH: ALEP IDZWAN

ASSALAMMUALAIKUM..
korang sume nak tau x..
dieorg nie selalu je bergaduh pasal nak jadi paling cantik..
alep x lah gaduh sangat..
yang mcm anjing ngan kucing adalah adrian dan arai..
ade je hal nak di gaduh kan..
so aq nak mintak kerjasama korang untuk vote sape yg paling cantik!!
supaye lepas nie dieorg SENYAP!!

ATAM PITAM!!
           *cara untuk mengundi: sila lihat bahagian belah kanan anda dan paling atas sekali ada tertulis siapa paling cantik? undilah di situ ok.. tq

11 comments:

  1. cara nak vote senang je u allss..
    nampak x bahagian follower i.. u alls g vote kat atas tu je.. huhuhu.. tq

    ReplyDelete
  2. rynie, arai cakap thankz.. rindu ko rynie,,

    ReplyDelete
  3. Aku vote diri aq... yg lem2 tu no komen.. bhaha

    ReplyDelete
  4. i vote 4 adrian. HAHA.

    boikot arai.=p

    ReplyDelete
  5. cantik... hurm, tak sesuai utk kalian ber3 lah... ;P

    ReplyDelete
  6. arai hot, tapiiiii alif comellll, hmmmmm,
    okay ARAI <3

    ReplyDelete