Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)

Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)
aq harap hubungan kiteorg akn kekal rapat seperti mule2 kiteorg berjumpe dan akan berkekalan sehingga ke sem 6.. memng best dapat duduk satu kelas ngan korang sume.. masing2 x kedekut ilmu dan ambil berat antare satu same lain.. keep it up guys.. jgn ade 'clicks' ok..!!

Monday, February 6, 2012

KEPALA SERABUT!!

Assalammualaikum kepada semua readers.. kepala tengah serabut dan pening nie!! *hentak kepala kat dinding.. bukan ape, aku sebenarnya teramatlah sibuk sekarang nie, sebab dalam tempoh 3 minggu yang tinggal nie aku nak kena settle an aku punye ptptn, medical c.up permohonan itu permohonan ini.. *kalah perdana menteri sibuk ea.. yang paling wat aku menyirap ptptn nie, nak di jadikan cerita masa diploma dulu aku ade lah wat "loan" ngan ptptn nie sooooo sekarang ni diploma aku kat london belum habis sbb aku dah dapat tawaran untuk wat degree pulak kat machangster.. peluang hanya datang sekali beb so aq pon grabbb la! kesimpulanya aku kena wat satu surat rasmi penangguhan pembayaran ptptn.. kalau tak buat mati aq, tengah sibuk2 belajar kat machangster datang surat dari ptptn suruh jelaskan hutang time diploma dulu, masak aku time tuh! mane aku nak korek duit? dalam lubang hidung?? dan untuk selesaikan hal ni aku kena straight away pergi main office die kat Kuala Lumpur.. *dah la masetuh kene g Shah Alam.. masak poket bapak aku.. hahahaha sayang abah lebih macam ni sbb sanggup hantar anak abah ni kesana kesini tanpa merungut pun.. jasa mu ku kenang hingga ke akhir hayat ku.. ok enough! habis bab ptptn.. sekarang aku nak jadikan ptptn ni sejarah dalam hidup aku.. aku nak try mohon yayasan negeri mintak2 dapatlah aminnnn.. *korang pun aminkanlah sekali..=,=" nanti tak yah susah2 nak mohon ptptn, proses nak mohon pun dengar macam senang tapi yg spoilnye aq tak lahir di N.Sembilan.. ='3 sob3.. nyway aq membesar sehingga menjadi yg tersangat "besar" di N.Sembilan gak asalkan cukup syarat jadilah.. that's all from me.. k.bye

BISIKAN HATI: kan senang kalau main office ptptn kat SEREMBAN, hospital kat sebelah rumah, kampus induk UiTM kat depan rumah, nak jadikan cerita semua dekatlah.. senang kerja aku,, APTB!

No comments:

Post a Comment