Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)

Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)
aq harap hubungan kiteorg akn kekal rapat seperti mule2 kiteorg berjumpe dan akan berkekalan sehingga ke sem 6.. memng best dapat duduk satu kelas ngan korang sume.. masing2 x kedekut ilmu dan ambil berat antare satu same lain.. keep it up guys.. jgn ade 'clicks' ok..!!

Wednesday, March 30, 2011

AQ DAN GROUP PBSM HBU124B DIDENDA LARI SEKELILING PADANG KAWAD+PADANG BOLA SEPAK!!

video

ASSALAMMUALAIKUM..
video kat atas nie menunjukkan "kasih sayang" kiteorg kat en sahak.. huhu
awal giler kiteorg sampai kat padang kawad..
EXCITED lah katekan..
last2 kegembiraan kiteorg bertukar nak PITAM!!
tengok video kat bawah nie..


video

kiteorg kene DENDA!!!!!
sebabnye masing2 malas nak wat presentation..
"presentation" pon boleh lah kat tengah padang kawad.. huhuhu
wargh!!! penat tau x!!
mencungap aq kat dalam hutan tuh...
aq ngan kawan2 aq gagahkan juga diri yang rasa nak PITAM!!
AQ DAH TAK LARAT NAK TULIS DAH..
SEBAB

ATAM PITAM!!

No comments:

Post a Comment