Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)

Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)
aq harap hubungan kiteorg akn kekal rapat seperti mule2 kiteorg berjumpe dan akan berkekalan sehingga ke sem 6.. memng best dapat duduk satu kelas ngan korang sume.. masing2 x kedekut ilmu dan ambil berat antare satu same lain.. keep it up guys.. jgn ade 'clicks' ok..!!

Saturday, March 26, 2011

Kemahiran Insaniah (Keluarga Miskin Lupa Diri Selepas Dapat Bantuan.)

sorry camera handset murah.. mcm nie lah rupenye.....
                                      video

First of all, tahniah kepada group 5 a.k.a group paling miskin sebab korang telah menjuarai (ceceh bunyi nak gempak je)
persembahan yang terbaik!!
hahaha.. walaupun persembahan kiteorg sebenarnya yang terbaik.. (<------ ayat taknak kalah..)
lakonan dak erlie ngan suami memang mantap!!
wah.. lepas nie ramai lah yang dok meminati dak erlie nie.. (nie x leh jadi!! *nak jeles lah konon..*)
apa-apapun, kemahiran insaniah kali nie pendek tapi best!!
sesuatu yang indah untuk dikenang terutama drama hebat kumpulan MISKIN..
hahaha..
yang xboleh blah, dah dapat bantuan muka masing2 riak habis.. huhu
hanem memang seorg wartawan yang berjaya..
bab tu x boleh lawan..
sampai.. ATAM PITAM!! bye..

3 comments:

  1. hahahhaha,,apa ni atam pitam,,,,hahahaha..kelakarla ko ni,,,

    ReplyDelete
  2. AKHIRNYA AQ JUMPE NAME YANG SESUAI TUK BLOG AQ.. HAHAHAHA

    ReplyDelete