Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)

Inilah Kami Pelajar DIB2C (2011)
aq harap hubungan kiteorg akn kekal rapat seperti mule2 kiteorg berjumpe dan akan berkekalan sehingga ke sem 6.. memng best dapat duduk satu kelas ngan korang sume.. masing2 x kedekut ilmu dan ambil berat antare satu same lain.. keep it up guys.. jgn ade 'clicks' ok..!!

Tuesday, March 29, 2011

AQ TAK SUKE SURPRISE!!

video

ASSALAMMUALAIKUMM..
aq tak suke surprise!!!!!
kalau dapat hadiah bole la..
nie dapat kertas...... kertas ape? kertas soalan u alls......
pening2!!!
dahlah resdung datang menyerang!!
nak tulis sepatah perkataan, setitis hingus aq nak keluar!!
wahhh..
macam mane nak tulis...??
memang aq tulis sampai seratus perkataan..
hahaha.. (50 patah pun belum tentu)
kawan2 aq gelak sebb aq buat the happiest moment in my life adalah aq dapat surat tawaran masuk uitm..
x manis ke tuh??
boleh pulak dieorg tanye tu je ke yang paling manis?? kesian...
nak PITAM aq dengar..
padehal kenangan manis die pergi jalan2 je kot..
hahahahahahahahahahahahahaha<------ gelak menganjeng..
huhu...

video

dah habis ngan writing..
datang pulak vocabulary..
haishhh!!!!
makin laju hingus aq meleleh!!!!!!!!
memang aq hentam je jawab tadi.. kuhkuh
janji siap...
tapi kelas malam nie best giler sebb kluar awal lagi.. (awal ke keluar?? x tengok jam pun tadi.. hehe
tapi surprise yang macam nie aq suke GILER!!!)
ATAM PITAM!!

p/s: bukan ATAM HITAM!!

No comments:

Post a Comment